شرکت جهان ماشین عرضه کننده مستقیم انواع
  • ماشین آلات CNC
  • فرز CNC
  • تراش CNC

تعمیر و راه اندازی دستگاه cnc

این شرکت با داشتن کادری مجرب و متخصص با بهره گیری از ابزار آلات مناسب و پیشرفته به طور اختصاصی در زمینه تعمیر و راه اندازی دستگاه cnc فعالیت میکند.شرکت دانش بنیان جهان ماشین به کمک کارشناسان با تجربه ای که در زمینه مهندسی مکانیک ,برق وابزار دقیق خود,این توانمندی را دارد که انواع ماشین آلات CNC را تعمیر و راه اندازی نماید.     

     .:: توضیحات کامل درباره تعمییرات دستگاه سی ان سی در مقاله تعمیرات ماشین سی ان سی قبلا ارائه شده است. ::.

 

تعمیر و راه اندازی دستگاه cnc | جهان ماشین

تعمیر و راه اندازی دستگاه cnc | جهان ماشین

یکی از مهمترین خدمات ما انجام سرویس های مکانیک و الکترونیک به خریداران شرکت جهان ماشین می باشد . در کنار شما هستیم تا با ارتقاء ماشین آلات شما در موفقیت روزافزون شما سهیم باشیم. شرکت دانش بنیان جهان ماشین همواره تلاش نموده با ارتقاء دانش فنی کارشناسان خود گامی موثر در صنعت کشور بر دارد.مجموعه ای کامل از بهترین پرسنل و تجهیزات کارگاهی ,شرکت جهان ماشین را قادر ساخته است تا بهترین خدمات فنی با بالاترین کیفیت را بهمشتریان خود ارائه دهد.واحد تعمیر و راه اندازی ماشین آلات CNCشرکت جهان ماشین. توانمندی تعمیرات مکانیک و الکترونیک به انواع تراش CNC ,فرز CNC وانواع ماشین آلات CNC را ذارا میباشد.

ارتباط با شرکت جهان ماشین

آدرس. ۱: تهران – اول جاده قدیم ساوه. – شرکت صنعتی چهاردانگه. – اول بلوار آهن. – دست راست -پلاک. ۱ – انبار تراش و فرز CNC شرکت. جهان ماشین  – ۰۹۱۲۴۴۴۴۴۹۱

آدرس. ۲: منطقه آزاد ارس – فاز ۱ صنعتی – خیابان A5 .– شرکت جهان ماشین ارس  – ۰۹۱۲۴۴۴۴۴۹۱