شرکت جهان ماشین عرضه کننده مستقیم انواع
  • ماشین آلات CNC
  • فرز CNC
  • تراش CNC

طراحی و ساخت ماشین آلات مخصوص

طراحی و ساخت تجهیزات و ماشین آلات مخصوص منحصر به فرد با تکیه بر دانش و تجربه بومی بخشی از دستاوردهای شرکت جهان ماشین می باشد. نقش اتوماسیون صنعتی در کاهش زمان و هزینه های تولید یک محصول یکی از فاکتورهای مهم در بقا در بازارهای داخلی و بین اللمللی می باشد.توانمندی کارشناسان ما در طراحی و ساخت دستگاههای تمام اتومات می تواند کمک بزرگ در راستای اقتصادی کردن تولید یک محصول باشد.از مهم ترین قابلیت های شرکت دانش بنیان جهان ماشین این است که می تواند با تکیه بر دانش و تجربه کارشناسان خود مقتدرانه در زمینه طراحی و ساخت دستگاهها و ماشین آلات جدید اقدام کند. شرکت دانش بنیان جهان ماشین همواره تلاش نموده با ارتقاء دانش کارشناسان خود گامی موثر در صنعت کشور بر دارد.

     .:: اطلاعات بیشتر را در صفحه خدمات صنعتی شرکت جهان ماشین خدمت شما کاربران عزیز ارائه دادیم ::.

یکی از مهم ترین خدمات ما انجام مشاوره در خرید و راه اندازی خطوط تولید و ماشین آلاتی است که از جهان ماشین خریداری می کنید .در کنار شماییمتا با ارتقاء ماشین آلات شما ,در موفقیت روز افزون شما سهیم باشیم.

جهان ماشین قادر به طراحی و ساخت تجهیزات و ماشین آلات در زمینه های:

-ساخت ماشین آلات خطوط تولید

-ساخت ماشین آلات صنایع غذایی

-ساخت ماشین آلات صنایع پلاستیک

-ساخت ماشین آلات صنایع بسته بندی

-ساخت ماشین آلات صنایع چاپ

-ساخت ماشین آلات صنایع پزشکی

-ساخت دستگاههای ورزشی

-بهینه سازی و اصلاح خطوط از کار افتاده و قدیمی

ارتباط با شرکت جهان ماشین

آدرس. ۱: تهران – اول جاده قدیم ساوه. – شرکت صنعتی چهاردانگه. – اول بلوار آهن. – دست راست -پلاک. ۱ – انبار تراش و فرز CNC شرکت. جهان ماشین  -۰۹۱۲۴۴۴۴۴۹۱

آدرس. ۲: منطقه آزاد ارس – فاز ۱ صنعتی – خیابان A5 .– شرکت جهان ماشین ارس  – ۰۹۱۲۴۴۴۴۴۹۱